Saturday, May 1, 2021

Semidefinite programming, Sequential pattern mining, Simple random sample

Programazio semidefinitua:

Programazio semidefinitua ( SDP ) optimizazio ganbilaren azpieremua da, funtzio objektibo lineala optimizatzeaz arduratzen den matrize semidefinitu positiboen konoaren elkargunean espazio afin batekin, hau da, espektroedro batekin.

Eredu sekuentzialaren meatzaritza:

Eredu sekuentzialen meatzaritza datuen meatzaritzaren gaia da, datuen adibideen artean estatistikoki garrantzitsuak diren ereduak aurkitzeaz balioak sekuentzia batean ematen diren artean. Normalean, balioak diskretuak direla uste da eta, beraz, denbora-serieko meatzaritza estuki lotuta dago, baina normalean jarduera desberdina dela uste da. Eredu sekuentzialen meatzaritza datu egituratuen meatzaritzaren kasu berezia da.

Ausazko lagin sinplea:

Estatistiketan, ausazko lagin sinple bat multzo handiago batetik aukeratutako gizabanakoen azpimultzoa da, non banako bakoitza ausaz eta guztiz kasualitatez aukeratzen den. Zehazki, pertsona bakoitzak ari etapa edozein unetan aukeratutako laginketa-prozesuan zehar probabilitatea bera du, eta k norbanakoen azpimultzo bakoitza ari lagin k norbanakoen beste edozein azpimultzo gisa aukeratutako probabilitate berdina du. Prozesu eta teknika hau ausazko laginketa sinplea bezala ezagutzen da, eta ez da nahasi behar ausazko laginketa sistematikoarekin. Ausazko lagin sinple bat neurketarik gabeko inkesta teknika da.

Aldibereko lokalizazioa eta mapaketa:

Geometria konputazionalean eta robotikan, aldibereko lokalizazioa eta mapaketa ( SLAM ) ingurune ezezagun baten mapa eraiki edo eguneratzearen arazo konputazionala da, agentearen kokapenaren jarraipena aldi berean barruan edukitzea. Hasieran oilasko eta arrautzen arazoa dela dirudien arren, zenbait algoritmo ezagutzen dira konpondu ahal izateko, gutxienez gutxi gorabehera, ingurune jakin batzuetarako tratatzeko garaian. Gutxi gorabeherako irtenbide metodo ezagunenen artean, partikula iragazkia, Kalman iragazki hedatua, kobariantziaren elkargunea eta GraphSLAM daude. SLAM algoritmoak nabigazioan, mapaketa robotikoan eta odometrian erabiltzen dira errealitate birtualerako edo errealitate areagoturako.

Leuntzea:

Estatistiketan eta irudien prozesamenduan, datu multzo bat leuntzea datuetan eredu garrantzitsuak jasotzen saiatuko den funtzio hurbil bat sortzea da, zarata edo eskala txikiko beste egitura / fenomeno azkarrak kanpoan uzten dituen bitartean. Leunduz gero, seinale baten datu puntuak aldatzen dira, beraz, aldameneko puntuak baino puntu altuagoak murrizten dira, eta ondoko puntuak baino baxuagoak diren puntuak handitu egiten dira, seinale leunagoa lortuz. Leuntzea datuen analisian lagungarri izan daitekeen bi modu garrantzitsutan erabil daiteke (1) datuetatik informazio gehiago atera ahal izatea, betiere leuntzea suposatzen dela arrazoizkoa bada eta (2) biak malguak diren analisiak eskaini ahal izateko. eta sendoa. Leuntzeko algoritmo desberdin asko erabiltzen dira.

Markov erabakitzeko prozesua:

Matematikan, Markov erabaki prozesua ( MDP ) denbora diskretuko kontrol estokastikoa da. Emaitzak neurri batean ausazkoak eta neurri batean erabakiak hartzen dituztenen kontrolpean dauden erabakietan ereduak modelatzeko esparru matematikoa eskaintzen du. MDPak baliagarriak dira programazio dinamikoaren bidez ebazten diren optimizazio arazoak aztertzeko. MDPak gutxienez 1950eko hamarkadan ezagutu ziren; Ronov Howard-en 1960ko Programazio Dinamikoa eta Markov Prozesuak liburutik atera zen Markov-en erabaki prozesuei buruzko ikerketa funtsezko ikerketa. Diziplina askotan erabiltzen dira, besteak beste, robotikan, kontrol automatikoan, ekonomian eta fabrikazioan. MDPen izena Andrey Markov matematikari errusiarrarengandik dator, Markov kateen luzapena baitira.

Rubik-en kubo:

Rubik-en kuboa Ernő Rubik eskultore eta arkitektura irakasle hungariarrak 1974an asmatutako 3-D konbinazio puzzle bat da. Jatorriz Magic Cube deitua, puzzle honek Rubikek baimendu zuen Ideal Toy Corp.-ek saltzeko 1980an Tibor Laczi enpresaburuaren eta Tom Kremer Seven Towns sortzailearen bidez saltzeko. Rubik's Cube-k 1980. urteko Alemaniako Jokoaren sari berezia irabazi zuen Puzzle Onenari. 2009ko urtarriletik aurrera, 350 milioi kubo saldu ziren mundu osoan, eta hori da munduko gehien saltzen den puzzle jokoa. Munduko jostailu salduena dela uste da.

Boolear asebetetze arazoa:

Logikan eta informatikan, satisfazio boolearreko arazoa da formula boolear jakin bat betetzen duen interpretaziorik dagoen zehazteko arazoa. Beste modu batera esanda, galdetzen du ea formula boolear jakin baten aldagaiak TRUE edo FALSE balioekin koherentziaz ordezkatu daitezkeen, formulak TRUE gisa ebaluatzeko moduan. Hori horrela bada, formulari asebetetzen zaio. Bestalde, horrelako esleipenik existitzen ez bada, formulak adierazten duen funtzioa GEZURRA da aldagai-esleipen posible guztietarako eta formula ez da asebetetzea . Adibidez, " a ETA EZ b " formula asebetegarria da, a = TRUE eta b = FALSE balioak aurki baitaitezke, = TRUE egiten dutenak. Aitzitik, "eta ez da" unsatisfiable da.

Optimizazio mugatua:

Optimizazio matematikoan, optimizazio mugatua aldagai batzuen aldean funtzio objektibo bat optimizatzeko prozesua da aldagai horietan murriztapenen aurrean. Funtzio objektiboa kostu funtzioa edo energia funtzioa da, minimizatu behar dena, edo sari funtzioa edo erabilgarritasun funtzioa, maximizatzekoa. Murrizketak muga gogorrak izan daitezke, bete beharreko aldagaien baldintzak ezartzen dituztenak, edo muga arinak , funtzio objektiboan zigortutako balio aldagai batzuk dituztenak, eta aldagaien baldintzak zenbateraino oinarrituta dauden. ez daude konforme.

Murrizketa gogobetetze arazoa:

Murrizketen gogobetetze-arazoak ( CSP ) galdera matematikoak dira, eta horien egoerak hainbat muga edo muga bete behar ditu. CSPek arazo bateko entitateak aldagaien gaineko muga finituen bilduma homogeneo gisa irudikatzen dituzte, muga asebetetze metodoen bidez konpontzen direnak. CSPak adimen artifizialean zein eragiketen ikerketan ikerketa biziak dira, izan ere, haien formulazioan erregulartasunak oinarri komun bat ematen du itxuraz zerikusirik ez duten familia askoren arazoak aztertzeko eta konpontzeko. CSPek konplexutasun handia izaten dute, eta heuristika eta konbinazio bilaketa metodoen konbinazioa arrazoizko denbora batean konpondu behar da. Murrizketen programazioa (PC) ikerketa mota hau bereziki arazo mota horiei aurre egitea da. Gainera, asebetetasun boolearreko arazoa (SAT), asebetetasun moduluko teoriak (SMT), zenbaki osoen programazio mistoa (MIP) eta erantzun multzoen programazioa (ASP) dira mugako gogobetetze arazoaren forma partikularren ebazpenera bideratutako ikerketa eremuak.

Algoritmoen zerrenda:

Jarraian , algoritmoen zerrenda dago bakoitzarentzako lerro bateko deskribapenekin batera.

Ekuazioen ebazpena:

Matematikan, ekuazio bat ebaztea bere konponbideak aurkitzea da , hau da, ekuazioak adierazitako baldintza betetzen duten balioak, zeinu berdinarekin erlazionatutako bi adierazpenez osatuak. Konponbidea bilatzerakoan , aldagai bat edo gehiago ezezagun gisa izendatzen dira. Soluzioa aldagai ezezagunei balioen esleipena da, ekuazioko berdintasuna egia bihurtzen duena. Beste modu batera esanda, soluzioa balio bat edo balioen bilduma bat da, ezen, ezezagunak ordezkatzen direnean, ekuazioa berdintasun bihurtzen da. Ekuazio baten soluzioari ekuazioaren erro deitzen zaio askotan, bereziki baina ez bakarrik ekuazio polinomialei dagokienez. . Ekuazio baten soluzio guztien multzoa da bere soluzio multzoa.

Motxilaren arazoa:

Motxilaren arazoa konbinazio optimizazioan arazoa da: elementu multzo bat, bakoitza pisu eta balio batekin, zehaztu bilduma batean sartu beharreko elementu bakoitzaren kopurua, pisu osoa muga jakin bat baino txikiagoa edo berdina izan dadin. balio osoa ahalik eta handiena da. Tamaina finkoko motxila batek estutzen duen norbait eta arazo baliotsuenekin bete behar duen arazotik datorkio izena. Arazoa baliabideen esleipenean sortzen da, non erabakiak hartzen dituztenek zatiezinak ez diren proiektu edo zeregin multzo bat aukeratu behar baitute aurrekontu finkoan edo denbora murriztapenean, hurrenez hurren.

Optimizazio matematikoa:

Optimizazio matematikoa edo programazio matematikoa elementu onena aukeratzea da, irizpide batzuei dagokienez, eskuragarri dauden alternatiba multzo batzuen artean. Era honetako optimizazio arazoak diziplina kuantitatibo guztietan sortzen dira, informatika eta ingeniaritzatik hasi eta eragiketen ikerketara eta ekonomiaraino, eta konponbide metodoen garapena interesgarria izan da matematikan mendeetan zehar.

Ekuazio diferentzial arrunten zenbakizko metodoak:

Ekuazio diferentzial arrunten zenbakizko metodoak ekuazio diferentzial arrunten (ODE) soluzioetara zenbakizko hurbilketak aurkitzeko erabiltzen diren metodoak dira. Haien erabilera "zenbakizko integrazioa" bezala ere ezagutzen da, nahiz eta termino honek integralen kalkulua ere aipa dezakeen.

Parekidetasun jokoa:

Parekidetasun joko bat koloretako grafiko zuzendu batean jolasten da, non nodo bakoitza lehentasunez koloreztatuta dagoen (zenbaki natural finitu askoren artean). Bi jokalarik, 0 eta 1, token bat mugitzen dute grafikoaren ertzetan zehar. Token-a erortzen den nodoaren jabeak ondorengo nodoa hautatzen du eta, ondorioz, antzezlana deritzon bide bat sortzen da.

Polinomioa:

Matematikan, polinomioa aldagaiez eta koefizienteez osatutako adierazpena da, aldagaien batuketaren, kenketaren, biderketaren eta osoko zenbaki osagarriaren ez-negatiboaren eragiketak soilik hartzen dituena. X zehaztugabe bakarraren polinomioaren adibidea x 2 - 4 x + 7 da . Hiru aldagairen adibidea x 3 + 2 xyz 2 - yz + 1 da .

Programazioa (produkzio prozesuak):

Programazioa produkzio-prozesuan edo fabrikazio-prozesuan lanak eta lan-kargak antolatu, kontrolatu eta optimizatzeko prozesua da. Programazioa landare eta makineria baliabideak esleitzeko, giza baliabideak planifikatzeko, ekoizpen prozesuak planifikatzeko eta materialak erosteko erabiltzen da.

Subgrafoen isomorfismoaren arazoa:

Informatika teorikoan, subgrafoaren isomorfismoaren arazoa konputaziozko zeregina da eta bertan G eta H bi grafiko ematen dira sarrera gisa, eta zehaztu behar da G- k H- ra isomorfikoa den azpgrafo bat duen ala ez. arazoa eta grafikoak hamiltondar zikloa duen ala ez probatzeko arazoa eta, beraz, NP-osoa da. Hala ere, azpigrafoen isomorfismoaren beste zenbait kasu polinomioan konpon daitezke.

Ekuazio linealen sistema:

Matematikan, ekuazio linealen sistema aldagai multzo bera duten ekuazio lineal bat edo gehiagoren bilduma da. Adibidez,

Ekuazio polinomikoen sistema:

Ekuazio polinomikoen sistema aldi berean f 1 = 0, ..., f h = 0 ekuazio multzoa da , non f i polinomioak diren hainbat aldagairetan, esan x 1 , ..., x n , k zenbait eremutan.

Hamiltondar bidearen arazoa:

Grafikoen teoriaren eremu matematikoan hamiltondar bide-arazoa eta hamiltondar zikloaren arazoa dira grafiko jakin batean hamiltondar bide bat edo ziklo hamiltondar bat dagoen jakiteko arazoak. Bi arazoak NP-ak dira.

Boolear asebetetze arazoa:

Logikan eta informatikan, satisfazio boolearreko arazoa da formula boolear jakin bat betetzen duen interpretaziorik dagoen zehazteko arazoa. Beste modu batera esanda, galdetzen du ea formula boolear jakin baten aldagaiak TRUE edo FALSE balioekin koherentziaz ordezkatu daitezkeen, formulak TRUE gisa ebaluatzeko moduan. Hori horrela bada, formulari asebetetzen zaio. Bestalde, horrelako esleipenik existitzen ez bada, formulak adierazten duen funtzioa GEZURRA da aldagai-esleipen posible guztietarako eta formula ez da asebetetzea . Adibidez, " a ETA EZ b " formula asebetegarria da, a = TRUE eta b = FALSE balioak aurki baitaitezke, = TRUE egiten dutenak. Aitzitik, "eta ez da" unsatisfiable da.

Eikonal ekuazioa:

Ekuazio eikonala uhinaren hedapen arazoetan aurkitutako ekuazio diferentzial partzial ez-lineala da, uhin ekuazioa WKB teoria erabiliz gerturatzen denean. Maxwell-en elektromagnetika-ekuazioetatik erator daiteke, eta optika fisikoaren (uhin) eta optika geometrikoaren (izpien) arteko lotura eskaintzen du.

Hurbilketa urria:

Hurbilketa eskasaren teoriak ekuazio linealen sistemetarako soluzio urriak jorratzen ditu. Irtenbide horiek aurkitzeko eta aplikazioetan ustiatzeko teknikek erabilera zabala aurkitu dute irudien prozesamenduan, seinaleen prozesamenduan, ikasketa automatikoan, irudi medikoetan eta abarretan.

Hiztegi gutxi ikasteko:

Kodetze urria sarrerako datuen errepresentazio urria aurkitzea oinarrizko elementuen konbinazio lineal baten moduan eta oinarrizko elementu horiek beraien bidez ikasteko metodoa da. Elementu horiei atomo deitzen zaie eta hiztegi bat osatzen dute. Hiztegiko atomoek ez dute zertan ortogonalak izan behar, eta gehiegi osatutako hedapen multzoa izan daiteke. Arazoaren konfigurazio horri esker, irudikatzen diren seinaleen dimentsionaltasuna behatzen ari diren seinaleena baino handiagoa ere bada. Aurreko bi propietateek seinale beraren irudikapen anitzak ahalbidetzen dituzten atomo itxuraz erredundanteak izatea eragiten dute, baina irudikapenaren urritasuna eta malgutasuna hobetzen dituzte.

Sailkapen estatistikoa:

Estatistiketan, sailkapena behaketa bat kategoria multzoari (azpipopulazioak) nori dagokion identifikatzeko arazoa da. Adibidez, "spam" edo "spam ez den" klaseari mezu elektroniko bat esleitzea eta gaixo bati diagnostikoa ematea gaixoaren behatutako ezaugarrietan oinarrituta.

Urratsen detekzioa:

Estatistiketan eta seinaleen prozesamenduan, pausoen detekzioa denbora-serie edo seinale baten batez besteko mailan aldaketa bortitzak aurkitzeko prozesua da. Normalean aldaketa detekzio edo aldaketa puntuen detekzio gisa ezagutzen den metodo estatistikoaren kasu berezi gisa hartzen da. Askotan, urratsa txikia da eta denbora-serieak zarata motaren batek hondatzen ditu, eta horrek arazoa zailtzen du, zarata horrek urratsa ezkutatu dezakeelako. Hori dela eta, estatistika eta / edo seinaleak prozesatzeko algoritmoak behar izaten dira.

Ikasketa gainbegiratua:

Ikasketa gainbegiratua (SL) sarrera-irteera adibide batean oinarritutako sarrera-irteera bikoteen arabera mapatzen duen funtzioa ikasteko makina ikasteko lana da. Funtzio bat ondorioztatzen du prestakuntza-adibide multzo batez osatutako prestakuntza-datu etiketatuetatik . Ikuskapen gainbegiratuan, adibide bakoitza sarrerako objektu batez eta nahi den irteerako balio batez osatutako bikotea da. Gainbegiratutako ikasketen algoritmo batek entrenamenduaren datuak aztertzen ditu eta ondorioztatutako funtzioa sortzen du, adibide berriak mapatzeko erabil daitekeena. Eszenatoki optimo batek algoritmoak ikusi gabeko instantzien klase etiketak zuzen zehazteko aukera emango du. Horretarako, ikaskuntza-algoritmoa entrenamenduko datuetatik ikusi ezin diren egoeretara modu "arrazoizkoan" orokortu behar da. Algoritmo baten kalitate estatistiko hori orokortze errore deritzonaren bidez neurtzen da.

Gaiaren eredua:

Ikasketa automatikoa eta hizkuntza naturalaren prozesamenduan, gaiaren eredua dokumentu bilduma batean gertatzen diren "gai" abstraktuak ezagutzeko eredu estatistiko mota da. Gaien modelizazioa maiz erabiltzen den testua ateratzeko tresna da testu gorputz batean ezkutuko egitura semantikoak aurkitzeko. Intuizioz, dokumentu bat gai jakin bati buruzkoa dela kontuan hartuta, hitz jakin batzuk dokumentuan maiz edo gutxiago agertuko direla espero liteke: "txakurra" eta "hezurra" maizago agertuko dira txakurrei, "katuari" eta "miauari" buruzko dokumentuetan. katuen inguruko dokumentuetan agertuko da eta "" eta "da" bietan gutxi gorabehera berdin agertuko dira. Dokumentu batek proportzio desberdinetako gai anitzei buruzkoa da normalean; horrela,% 10 katuen inguruan eta% 90 txakurrei buruzko dokumentu batean, seguruenik katuen hitzak baino 9 aldiz txakur hitz gehiago egongo lirateke. Gaiak modelatzeko teknikek sortutako "gaiak" antzeko hitz multzoak dira. Gai eredu batek intuizio hori jasotzen du marko matematiko batean, dokumentu multzo bat aztertu eta bakoitzaren hitzen estatistiketan oinarrituta, gaiak zein izan daitezkeen eta dokumentu bakoitzaren gaien balantzea zein den jakiteko aukera ematen duena.

Ordenaketa topologikoa:

Informatika, topologikoa moduko bat edo topologikoa ordenazio zuzendu Grafiko baten erpinak ordena lineala hala nola u erpina batetik erpina V behin zuzendu ertz UV baterako, u dator v ordenatzen hasi aurretik. Adibidez, grafikoaren erpinek egin beharreko atazak irudika ditzakete, eta ertzek ataza bat bestea baino lehen egin behar denaren mugak adieraz ditzakete; aplikazio honetan, ordenamendu topologikoa atazetarako baliozko sekuentzia besterik ez da. Ordenamendu topologikoa posible da grafikoak ziklo zuzendarik ez badu, hau da, grafiko azikliko zuzena (DAG) bada. Edozein DAGek gutxienez ordenazio topologiko bat du, eta algoritmoak ezagunak dira edozein DAGen ordena topologikoa denbora linealean eraikitzeagatik. Ordenaketa topologikoak aplikazio ugari ditu batez ere sailkapen arazoetan, hala nola feedback arku multzoan.

Sare neuronal artifiziala:

Artifiziala Neurona sareak (Anns), normalean, besterik gabe, deitzen Neurona sareak (NNs), dira vaguely animalien garunak osatzen duten biologiko Neurona sareak inspiratuta sistemetan informatika.

Gainbegiratu gabeko ikaskuntza:

Ikuskapenik gabeko ikaskuntza ( UL ) etiketatu gabeko datuetatik ereduak ikasten dituen algoritmo mota da. Itxaropena mimetismoaren bidez makinak bere munduaren barne irudikapen trinkoa eraikitzera behartuko du. Gainbegiratutako ikaskuntzarekin (SL), gizakiak datuak etiketatzen dituenean (adibidez, "autoa" edo "arraina", etab.), UL-k auto-antolaketa erakusten du, neuronen predilekzio edo probabilitate dentsitate gisa patroiak jasotzen dituena. Gainbegiratze espektroko beste maila hauek dira: errefortzu bidezko ikaskuntza, non makinari errendimendu puntuazio puntuazio bakarra ematen zaion orientazio gisa, eta erdi gainbegiratutako ikaskuntza, datuen zati txikiagoa etiketatuta dagoenean. UL-n bi metodo zabal dira Sare Neuralak eta Metodo Probabilitatikoak.

Bideoaren jarraipena:

Bideoaren jarraipena kamera batekin mugitzen ari den objektu bat denboran zehar kokatzeko prozesua da. Hainbat erabilera ditu, horietako batzuk: gizakia-ordenagailua elkarrekintza, segurtasuna eta zaintza, bideo komunikazioa eta konpresioa, errealitate areagotua, trafikoaren kontrola, irudi medikoa eta bideo edizioa. Bideoaren jarraipena bideoan jasotako datu kopuruaren ondorioz denbora asko behar da. Konplexutasuna areagotuz gero, objektuak ezagutzeko teknikak jarraipena egiteko beharrezkoak izan daitezke, arazo desafiatzailea berez.

Grafika informatikoa (informatika):

Ordenagailu bidezko grafika ikusizko edukia digitalki sintetizatzeko eta manipulatzeko metodoak aztertzen dituen informatikaren azpi-arloa da. Terminoak maiz hiru dimentsiotako ordenagailu grafikoen azterketari erreferentzia egiten dion arren, bi dimentsiotako grafikoak eta irudien prozesamendua ere biltzen ditu.

Zapalkuntzaren algoritmoak:

Algorithms of Zappression: How Search Engines Reinforce Racism is a Safiya Umoja Noble-k 2018ko liburua da informazioaren zientzien, ikaskuntza automatikoaren eta gizakiaren eta ordenagailuaren arteko elkarrekintzaren alorrean.

Egoera algoritmikoaren makina:

Egoera algoritmikoaren makina ( ASM ) metodoa jatorriz Thomas E. Osborne-k 1960an Berkeley-ko Unibertsitatean (UCB) garatutako egoera finituko makinak (FSM) diseinatzeko metodoa da, 1968an Hewlett-Packard-en sartu eta ezarria, formalizatu eta zabaldu zen 1967az geroztik eta Christopher R. Clarek idatzi zuen 1970az geroztik. Zirkuitu digital integratuen diagramak irudikatzeko erabiltzen da. ASM diagrama egoera diagrama bezalakoa da baina egituratuagoa eta, beraz, errazago ulertzen da. ASM diagrama sistema digital baten eragiketa sekuentzialak deskribatzeko metodoa da.

Uhin geldi transformatua:


Waveelet transformatu gelditua (SWT) wavelet transformatu algoritmoa da, wavelet transformatu diskretuaren (DWT) translazio-aldaera eza gainditzeko diseinatua. Itzulpen-aldaera DWT-ko beheraginak eta goragoko laginak kenduz eta iragazki-koefizienteak laginketa bidez lortzen dira. urtean algoritmoaren maila. SWT berez erredundantea den eskema da, SWT maila bakoitzaren irteerak sarreraren lagin kopuru bera baitu - beraz, N mailen deskonposizioarentzako N erredundantzia dago uhinen koefizienteetan. Algoritmo hau " algorithme à trous " izenez ezaguna da frantsesez, iragazkietan zeroak sartzea aipatzen baita. Holschneider et al.

Muhammad ibn Musa al-Khwarizmi:

Muḥammad ibn Mūsā al-Khwārizmī , arabarizatua al-Khwarizmi eta antzina latinizatua Algorithmi izenarekin, matematikan, astronomian eta geografian eragin handiko lanak sortu zituen pertsiar polimata zen. 820. urte inguruan Bagdadeko Jakinduriaren Etxeko liburutegiko astronomo eta buru izendatu zuten.

Algoritmoa:

Matematikan eta informatikan, algoritmo bat ondo zehaztutako eta ordenagailuz inplementatzeko argibideen sekuentzia finitua da, normalean arazo klase bat ebazteko edo konputazio bat egiteko. Algoritmoak beti ez dira anbiguoak eta kalkuluak egiteko, datuen prozesamendua, arrazoiketa automatikoa eta bestelako zereginak egiteko zehaztapen gisa erabiltzen dira.

Algoritmoa:

Matematikan eta informatikan, algoritmo bat ondo zehaztutako eta ordenagailuz inplementatzeko argibideen sekuentzia finitua da, normalean arazo klase bat ebazteko edo konputazio bat egiteko. Algoritmoak beti ez dira anbiguoak eta kalkuluak egiteko, datuen prozesamendua, arrazoiketa automatikoa eta bestelako zereginak egiteko zehaztapen gisa erabiltzen dira.

Muhammad ibn Musa al-Khwarizmi:

Muḥammad ibn Mūsā al-Khwārizmī , arabarizatua al-Khwarizmi eta antzina latinizatua Algorithmi izenarekin, matematikan, astronomian eta geografian eragin handiko lanak sortu zituen pertsiar polimata zen. 820. urte inguruan Bagdadeko Jakinduriaren Etxeko liburutegiko astronomo eta buru izendatu zuten.

Algoritmoa:

Matematikan eta informatikan, algoritmo bat ondo zehaztutako eta ordenagailuz inplementatzeko argibideen sekuentzia finitua da, normalean arazo klase bat ebazteko edo konputazio bat egiteko. Algoritmoak beti ez dira anbiguoak eta kalkuluak egiteko, datuen prozesamendua, arrazoiketa automatikoa eta bestelako zereginak egiteko zehaztapen gisa erabiltzen dira.

Muhammad ibn Musa al-Khwarizmi:

Muḥammad ibn Mūsā al-Khwārizmī , arabarizatua al-Khwarizmi eta antzina latinizatua Algorithmi izenarekin, matematikan, astronomian eta geografian eragin handiko lanak sortu zituen pertsiar polimata zen. 820. urte inguruan Bagdadeko Jakinduriaren Etxeko liburutegiko astronomo eta buru izendatu zuten.

Algorta:

Algorta Getxo udalerriko udalerria da, Bizkaiko probintzian, Euskal Herrian, Espainian. 1996an, Algortako biztanleak 35.600 ziren.

Algorta, Uruguai:

Algorta Uruguaiko Río Negro departamenduko herria da.

Algorta (Metro Bilbao):

Algorta Metro Bilbaoren 1. linearen geltokia da. Algorta auzoan dago, Getxo udalerrian. Egungo moduan, geltokia 1995eko azaroaren 11n ireki zen geltoki zaharraren ordez.

Algorta (Metro Bilbao):

Algorta Metro Bilbaoren 1. linearen geltokia da. Algorta auzoan dago, Getxo udalerrian. Egungo moduan, geltokia 1995eko azaroaren 11n ireki zen geltoki zaharraren ordez.

Algorta (Metro Bilbao):

Algorta Metro Bilbaoren 1. linearen geltokia da. Algorta auzoan dago, Getxo udalerrian. Egungo moduan, geltokia 1995eko azaroaren 11n ireki zen geltoki zaharraren ordez.

Algoritmoa:

Matematikan eta informatikan, algoritmo bat ondo zehaztutako eta ordenagailuz inplementatzeko argibideen sekuentzia finitua da, normalean arazo klase bat ebazteko edo konputazio bat egiteko. Algoritmoak beti ez dira anbiguoak eta kalkuluak egiteko, datuen prozesamendua, arrazoiketa automatikoa eta bestelako zereginak egiteko zehaztapen gisa erabiltzen dira.

Algoritmoa:

Matematikan eta informatikan, algoritmo bat ondo zehaztutako eta ordenagailuz inplementatzeko argibideen sekuentzia finitua da, normalean arazo klase bat ebazteko edo konputazio bat egiteko. Algoritmoak beti ez dira anbiguoak eta kalkuluak egiteko, datuen prozesamendua, arrazoiketa automatikoa eta bestelako zereginak egiteko zehaztapen gisa erabiltzen dira.

Sorkuntzatik haratago:

Beyond Creation Montrealeko Quebeceko death metal talde kanadarra da. Une honetan, Season of Mist diskoekin sinatuta daude. Taldeak estudioko hiru disko kaleratu ditu orain arte: The Aura (2011), Earthborn Evolution (2014) eta Algorhythm (2018). Europan, Estatu Batuetan eta Japonian bira ugari egin dituzte, Obscura eta Dying Fetus bezalako taldeei lagunduz, Revocation, Psycroptic eta Virvum bezalako ekintzekin batera birak burutzen dituzten bitartean.

Algorythum:

Algorythum Mentallo & The Fixer-en estudioko bosgarren diskoa da, Metropolis Records-ek 1999ko otsailaren 16an argitaratua. Dwayne Dassing-eko kiderik gabe taldearen lehen argitalpena izan zen eta Danielle Dassing bere ahizparekin oroitu zen.

Algoryx Simulation AB:

Algoryx Simulation AB 2007an sortu zen Umeå-n, Suedian, Umeå Unibertsitateko spin-off konpainia gisa. Algoryx-ek hiru produktu ditu gaur egun: Algodoo, Dynamics for SpaceClaim eta AGX Multiphysics, ingeniaritza eta denbora errealeko simulazioetarako fisika motor profesionala.

Algoryx Simulation AB:

Algoryx Simulation AB 2007an sortu zen Umeå-n, Suedian, Umeå Unibertsitateko spin-off konpainia gisa. Algoryx-ek hiru produktu ditu gaur egun: Algodoo, Dynamics for SpaceClaim eta AGX Multiphysics, ingeniaritza eta denbora errealeko simulazioetarako fisika motor profesionala.

Algos:

Algea Hesiodok pluralean erabiltzen du minaren pertsonifikazio gisa, fisikoa zein mentala, Eris, gatazkaren jainkosa grekoaren seme gisa irudikatuta daudenak. Lethe, Limos, Horkos eta Ponos-en anai-arrebak ziren.

Bahraineko historia:

Bahrain antzinako Dilmun zibilizazioaren kokapen nagusia zen. Bahrainek Persiako Golkoan duen kokapen estrategikoak pertsiar, sumeriar, asiriar, babiloniar, portugaldar, arabiar eta britainiarren agintea eta eragina ekarri ditu.

AlgoSec:

AlgoSec sareko segurtasun politiken kudeaketarako software hornitzailea da, suebakien politiken kudeaketa izenarekin ere ezagutzen dena.

Talidomida:

Talidomida , Contergan eta Thalomid izenekin saltzen da, besteak beste, minbizi batzuk, injerto-ostalariaren gaixotasuna eta larruazaleko hainbat egoera tratatzeko erabiltzen den botika da, legenarraren konplikazioak barne. GIBarekin lotutako hainbat egoeratan erabili den arren, erabilera hori birusaren maila handitzearekin lotzen da. Ahoz administratzen da.

Algosoko gaztelua:

Algosoko gaztelua Erdi Aroko gaztelua da, Algosoko parrokia zibilean, Campo de Víboras e Uva, Vimioso udalerria, Portugalgo Bragança barrutian. Algosoko gaztelua ekialdeko Trás-os-montes-eko Erdi Aroko gotorleku garrantzitsuenetako bat da, Leonen oinordeko batailekin, Portugalgo monarkia independentearen behin-behineko politikekin eta beren erroak finkatu zituzten Zaldun Ospitalarien komandantzia erlijioso garrantzitsuarekin lotuta dago. 1224an.

McNeil Consumer Healthcare:

McNeil Consumer Healthcare Johnson & Johnson osasun produktuen taldeko medikuen produktuen enpresa estatubatuarra da. Batez ere azkar mugitzen diren kontsumo ondasunak saltzen ditu, hala nola, errezetarik gabeko drogak.

Algosoo (1974 ontzia):

Algosoo Algoma Centralek eraikitako hainbat ontziren izena zen. Bigarren Algosoo , 1974. urte amaieran enkargatua, diseinu tradizionalean eraikitako azken itsasontzi-garraiatzailea izan zen, non zubiak gaineko egitura bat gainditzen zuen itsasontziaren brankan, eta bigarren gainegitura batek bere motorrak zituen, popan bertan.

Algosoo (1974 ontzia):

Algosoo Algoma Centralek eraikitako hainbat ontziren izena zen. Bigarren Algosoo , 1974. urte amaieran enkargatua, diseinu tradizionalean eraikitako azken itsasontzi-garraiatzailea izan zen, non zubiak gaineko egitura bat gainditzen zuen itsasontziaren brankan, eta bigarren gainegitura batek bere motorrak zituen, popan bertan.

Algosoo (1974 ontzia):

Algosoo Algoma Centralek eraikitako hainbat ontziren izena zen. Bigarren Algosoo , 1974. urte amaieran enkargatua, diseinu tradizionalean eraikitako azken itsasontzi-garraiatzailea izan zen, non zubiak gaineko egitura bat gainditzen zuen itsasontziaren brankan, eta bigarren gainegitura batek bere motorrak zituen, popan bertan.

Algosteel:

Algosteel Algoma Central enpresaren jabetzako eta konpainiarena zen. Ontzia 1966an eraiki zuen Davie Shipbuilding-ek Lauzon-en, Quebec-en, zuen patioan, Canada Steamship Lines- erako eta AS Glossbrenner izenarekin jaurti zuen . 1968an, itsasontzia Labrador Steamship Company enpresak eskuratu zuen. 1971n, ontzia Algoma Central enpresari saldu zioten. Ontziaren izena Algogulf izatera aldatu zen 1987an eta Algosteel izatera 1990ean. Ontziratzaileek batez ere burdin minerala eta aleak garraiatzen zituzten Saint Lawrence itsas bidetik eta Aintzira Handietatik. Ontzia 2018ko apirilean atera zen zerbitzutik kanporatzeko zain eta Aliağan (Turkia) bota zuten 2018ko ekainaren 26an Oste izenarekin.

Algauta:

Algaut Heimskringlaren arabera Mendebaldeko Götaland gobernatzen zuen errege geatisarra zen. Snorri Sturlusonek kontatu du suhiak, Ingjald Ill-agintari suediarrak, hil egin zuela.

Algot Christoffersson:

Algot Christoffersson atzelari gisa jokatu zuen futbolari suediarra izan zen. 150 partida jokatu zituen eta bost gol sartu zituen Malmö FF taldean 1923tik 1933ra.

Algot Haglund:

Algot Haglund suediar futbolaria eta bandy jokalaria zen. 7 agerraldi egin zituen eta Suediako futbol selekzioarekin 4 gol sartu zituen.

Algot Haquinius:

Johan Algot Haquinius pianista eta musika klasikoko musikagile suediarra izan zen.

Johnsons Landing, British Columbia:

Johnsons Landing Korporazio gabeko komunitate bat da, lehengo posta bulegoa eta lurrunontzi ohia, Kootenay lakuaren ekialdean, British Columbia hego-ekialdeko Mendebaldeko Kootenay eskualdean. Komunitatea Algot Johnson (1875-1963) etorkin suediarrak sortu zuen, 1906an eremuko lehen etxea eraiki zuen.

Algot Lange:

Algot Lange Amazonaseko esploratzaile eta idazle suediarra izan zen.

Algot Larsson:

Algot Larsson 1912ko Udako Olinpiar Jokoetan lehiatu zen atletismo suediarra izan zen.

Algot Lönn:

Karl Algot Lönn suediar errepideko lasterketetako txirrindularia izan zen, 1912ko Udako Olinpiar Jokoetan lehiatu zena.

Algot Lönn:

Karl Algot Lönn suediar errepideko lasterketetako txirrindularia izan zen, 1912ko Udako Olinpiar Jokoetan lehiatu zena.

Algot Lönn:

Karl Algot Lönn suediar errepideko lasterketetako txirrindularia izan zen, 1912ko Udako Olinpiar Jokoetan lehiatu zena.

Revsneseko Algot Magnuson:

Algot Magnuson , Lord de Räfsnäs Erdi Aroko magnatu suediarra izan zen. Kramfors-en Styresholm gotorlekuaren gaztelania izan zen eta Ångermanland-eko gobernadorea.

Algot Malmberg:

Algot Malmberg suediar borrokalaria izan zen. 1928ko Udako Olinpiar Jokoetan gizonezkoen estilo arinean lehiatu zen.

Algot Nilsson:

Algot Nilsson erretiratutako bandy jokalari suediarra da. Nilsson 1908an Djurgården Suediako txapeldunen taldean zegoen.

Algoth Niska:

Algoth Niska finlandiar botileroa , futbolaria eta abenturazalea zen.

Algot Tergel:

Algot Tergel , 1906ko abuztuaren 8a, Kyrkhult kongregazioan (Blekinge konderria), 1996ko urriaren 12an hil zen i Sigtuna kongregazioa, Stockholm konderria, suediar apaiza, irakaslea eta egilea.

Algot Törneman:

Jarl Algot Gustav Törneman , goitizena P. suediar esmalte artista eta margolaria zen.

Algot Untola:

Algot Untola idazle eta kazetari finlandiarra izan zen.

Revsneseko Algot Magnuson:

Algot Magnuson , Lord de Räfsnäs Erdi Aroko magnatu suediarra izan zen. Kramfors-en Styresholm gotorlekuaren gaztelania izan zen eta Ångermanland-eko gobernadorea.

Algoth Niska:

Algoth Niska finlandiar botileroa , futbolaria eta abenturazalea zen.

Algot Untola:

Algot Untola idazle eta kazetari finlandiarra izan zen.

Negoziazio algoritmikoa:

Negoziazio algoritmikoa orduak, prezioa eta bolumena bezalako aldagaiak kontutan hartzen dituzten aurrez programatutako negoziazio argibide automatizatuak erabiliz aginduak gauzatzeko metodoa da. Negoziazio mota hau ordenagailuen abiadura eta baliabide konputazionalak aprobetxatzen saiatzen da gizakien merkatariekiko. Hogeita batgarren mendean, merkataritza algoritmikoa erakartzen ari da merkataritza txikizkako zein instituzionalekin. Oso erabilia da inbertsio bankuek, pentsio fondoek, elkarrekiko fondoek eta estaldura fondoek, eskaera handiago baten exekuzioa hedatu edo merkatariek azkarregi egin behar izan ditzaten gizakien merkatariek erreakzionatzeko. 2019an egindako ikerketa batek erakutsi du Forex merkatuan merkataritzaren% 92 inguru gizakiek baino merkataritza algoritmoek egin dutela.

Parazetamola:

Parazetamola, acetaminophen bezala ere ezaguna, begira sukarra eta epelak erabili mina moderatua botikak bat da. Dosi estandarrean, parazetamolak gorputzaren tenperatura apur bat murrizten du; alde horretatik ibuprofenoa baino txikiagoa da eta sukarrerako erabiltzearen onurak ez daude argi. Paracetamolak nabarmen arintzen du migraña akutuan mina baina tentsio episodikoko buruko mina apur bat besterik ez. Hala ere, aspirina / parazetamola / kafeina konbinazioak bi egoeretan laguntzen du eta haientzako lehen lerroko tratamendu gisa gomendatzen da. Parazetamola eraginkorra da kirurgia ondorengo minetarako, baina ibuprofenoa baino txikiagoa da. Paracetamol / ibuprofenoa konbinazioak potentzia gehiago handitzen du eta droga bakarra baino handiagoa da. Parazetamolak artrosian ematen duen mina arintzea txikia da eta klinikoki hutsala da. Bizkarreko mina, minbizia eta neuropatia mina erabiltzearen aldeko ebidentzia nahikoa ez da.

Algotsson:

Algotsson abizena da. Abizena duten pertsona aipagarriak honakoak dira:

  • Håkan Algotsson, Suediako izotz hockeyko atezaina
  • Linda Algotsson, suediar olinpiadako pilotua
  • Matilda Algotsson, irudi patinatzaile suediarra
  • Sara Algotsson Ostholt, suediar zaldizkoa
Metadona:

Metadona , Dolophine eta Methadose izenekin saltzen da besteak beste, opioideen mendekotasunean opioideen mantentze-terapiarako eta min kronikoa kudeatzeko erabiltzen den agonista opioide sintetikoa da. Metadona erabiliz desintoxikatzea hilabete baino gutxiagoan egin daiteke edo pixkanaka sei hilabetetan zehar egin daiteke. Dosi bakar batek efektu azkarra duen arren, gehieneko efektuak bost eguneko erabilera izan dezake. Minak arintzeko efektuek dosi bakar baten ondoren sei ordu inguru irauten dute. Epe luzeko erabileraren ondoren, gibeleko funtzio normala duten pertsonengan, efektuek 8 eta 36 ordu irauten dute. Metadona normalean ahoz hartzen da eta oso gutxitan muskulu edo zain batean injektatzen da.

Algoz:

Algoz Algoz e Tunes parrokia zibilaren egoitza da Alveseko Portugalgo Silves udalerrian. 3000 biztanle inguru ditu.

Algozen geldialdia:

Algoz , hasiera batean Algôs idatzita, Algarveko linean geldialdia da Algozen, Silves udalerrian, Portugalen. 1899ko urriaren 19an ireki zen.

Algoz ibaia:

Algoz ibaia Portugalgo Algarveko hegoaldeko eta eskualdeko ibai txiki bat da, Tunes herritik gertu sortu eta Algoz herritik igarotzen dena, Algoz e Tunes parrokia zibilaren egoitza. Ibaia Alcantarilha ibaiaren ibaiadarra da eta 10,5 kilometroko ibilbidea egiten du sorburutik Alcantarilha ibaiarekiko gatazkara arte.

Algoz e Tunes:

Algoz e Tunes Portugalgo Silves udalerriko parrokia zibila da. 2013an sortu zen Algoz eta Tunes parrokia izandakoen bateraketarekin. 2011an 6.491 biztanle zituen, 44,89 km²-ko azaleran.

Algozen geldialdia:

Algoz , hasiera batean Algôs idatzita, Algarveko linean geldialdia da Algozen, Silves udalerrian, Portugalen. 1899ko urriaren 19an ireki zen.

Algoz ibaia:

Algoz ibaia Portugalgo Algarveko hegoaldeko eta eskualdeko ibai txiki bat da, Tunes herritik gertu sortu eta Algoz herritik igarotzen dena, Algoz e Tunes parrokia zibilaren egoitza. Ibaia Alcantarilha ibaiaren ibaiadarra da eta 10,5 kilometroko ibilbidea egiten du sorburutik Alcantarilha ibaiarekiko gatazkara arte.

Alghoza:

Alghoza Baloch, Sindhi, Kutchi, Rajasthani eta Punjabi folk musikariek erabiltzen duten zurezko haize tresna parekatua da. Mattiyan, Jōrhi, Pāwā Jōrhī, Do Nālī, Donāl, Girāw, Satārā edo Nagōze ere esaten zaio. Bi moko txirula elkartu ditu, bata doinurako, bigarrena dronerako. Txirulak elkarrekin lotuta daude edo eskuekin batera askatuta eduki daitezke. Aire-fluxu jarraitua beharrezkoa da, jokalaria bi txiruletara batera jotzen baitu. Taupada bakoitzean arnasa berriro berreskuratzeak erritmo errebote eta kulunkatzailea sortzen du. Egurrezko tresnak hasieran luzera bereko bi txirula tutu zituen, baina denborarekin, horietako bat laburtu egin zen soinu helburuetarako. Alghozaren jotzen munduan, bi flauta hodiak bikotea dira: luzeagoa gizonezkoa da eta motzagoa emakumezko instrumentua. Erle argizaria erabiliz, instrumentua edozein doinura eskalatu daiteke.

Alghoza:

Alghoza Baloch, Sindhi, Kutchi, Rajasthani eta Punjabi folk musikariek erabiltzen duten zurezko haize tresna parekatua da. Mattiyan, Jōrhi, Pāwā Jōrhī, Do Nālī, Donāl, Girāw, Satārā edo Nagōze ere esaten zaio. Bi moko txirula elkartu ditu, bata doinurako, bigarrena dronerako. Txirulak elkarrekin lotuta daude edo eskuekin batera askatuta eduki daitezke. Aire-fluxu jarraitua beharrezkoa da, jokalaria bi txiruletara batera jotzen baitu. Taupada bakoitzean arnasa berriro berreskuratzeak erritmo errebote eta kulunkatzailea sortzen du. Egurrezko tresnak hasieran luzera bereko bi txirula tutu zituen, baina denborarekin, horietako bat laburtu egin zen soinu helburuetarako. Alghozaren jotzen munduan, bi flauta hodiak bikotea dira: luzeagoa gizonezkoa da eta motzagoa emakumezko instrumentua. Erle argizaria erabiliz, instrumentua edozein doinura eskalatu daiteke.

Lucas Algozino:

Lucas Algozino Argentinako futbolaria da, Club Atlético Alvarado taldean jokatzen duena.

Algazir:

Algazir Sain Qaleh landa barrutian dagoen herri bat da, Iraneko Zanjan probintziako Abhar konderriko erdialdeko barrutian. 2006ko erroldan, 2.095 biztanle zituen, 413 familiatan.

Keimpe Algra:

Keimpe Arnoldus Algra Utrechteko Unibertsitateko Antzinako eta Erdi Aroko filosofiako irakasle holandarra da.

Etanola:

Etanola ( alkohol etilikoa, alkohol aleak, alkohola edatea edo, besterik gabe, alkohola ) ere konposatu kimiko organikoa da. C 2 H 6 O. formula kimikoa duen alkohol sinplea da. Bere formula CH moduan ere idatz daiteke
3
- CH
2
- OH edo C
2
H
5
OH (hidroxilo talde bati lotutako talde etilikoa), eta askotan EtOH gisa laburtzen da . Etanola likido lurrunkorra, sukoia eta kolorerik gabea da, usain bereizgarria duena. Substantzia psikoaktiboa, jolaserako droga eta edari alkoholdunen osagai aktiboa da.

Algrange:

Algrange Frantziako ipar-ekialdeko Moselle departamenduan dagoen udalerria da. Elkarteko futbol talde bat dute, AS Algrange, eskualde mailako banaketan jokatzen, 2000-01eko Frantziako Coupeko 8. jardunaldira iritsi zena, penaltietan Levallois SCren aurka galduz.

Daniel Algrant:

Daniel Algrant zinemagile eta idazle estatubatuarra da. Martin Scorsese-k ekoitzitako Naked in New York (1993) filmarekin batera idatzi eta zuzendu zuen. Algrant Sex and The City telesaileko zuzendari errepikaria izan zen eta People I Know (2002) eta Greetings from Tim Buckley (2012) filmetako zuzendaria izan zen. Algrant Harvard Unibertsitateko eta Columbia Unibertsitateko Zinema Eskolako ikasle ohia da.

Daniel Algrant:

Daniel Algrant zinemagile eta idazle estatubatuarra da. Martin Scorsese-k ekoitzitako Naked in New York (1993) filmarekin batera idatzi eta zuzendu zuen. Algrant Sex and The City telesaileko zuzendari errepikaria izan zen eta People I Know (2002) eta Greetings from Tim Buckley (2012) filmetako zuzendaria izan zen. Algrant Harvard Unibertsitateko eta Columbia Unibertsitateko Zinema Eskolako ikasle ohia da.

Steffen Algreen:

Steffen R. Algreen Danimarkako futbol profesionaleko atzelaria da, eta gaur egun Danimarkako 2. Mailako Mendebaldeko FC Fyn taldean jokatzen du.

Nelson Algren:

Nelson Algren idazle estatubatuarra izan zen. 1949ko Gizona urrezko besoarekin eleberriak, Liburuaren Sari Nazionala irabazi zuen eta izen bereko 1955eko film gisa egokitu zen.

Nelson Algren:

Nelson Algren idazle estatubatuarra izan zen. 1949ko Gizona urrezko besoarekin eleberriak, Liburuaren Sari Nazionala irabazi zuen eta izen bereko 1955eko film gisa egokitu zen.

Julird Greimas Algirdas:

Algirdas Julien Greimas , lituaniar literatur zientzialaria izan zen, eta Frantzian bizi zela bere lanaren zati handiena frantsesez idatzi zuen. Greimas, besteak beste, Greimas plazagatik da ezaguna. Roland Barthes-ekin batera, frantses semiotikarien artean nabarmenena da. Hizkuntzalaritza estrukturalaren inguruko prestakuntzarekin, esanahiaren teoriari, semiotika plastikoari eta Parisko semiotika eskolaren oinarriak ezarri zizkion. Greimasek semiotikari egin dion ekarpen nagusien artean isotopia kontzeptua, eredu aktantiala, programa narratiboa eta mundu naturalaren semiotika daude. Lituaniako mitologia eta protoindoeuropar erlijioa ere ikertu zituen, eta literatura kritika semiotikoan eragina izan zuen.

Madarikazioa:

Madarikazioa pertsona edo pertsona, leku edo objektu bati edo gehiagori zoritxar edo zorigaitz bat gertatuko edo lotzen zaion edozein desio da. Bereziki, "madarikazioa" naturaz gaindiko edo espirituala den botere batek eraginkor bihurtutako desio edo adierazpen horiei erreferentzia egin diezaieke, hala nola jainko batek edo jainkoek, izpiritu batek edo indar natural batek, edo, bestela, magiaren edo sorginkeriaren sorginkeria moduko bat; azken zentzu horretan, madarikazio bati hex edo jinx ere dei dakioke . Uste sistema askotan, madarikazioak berak eragin kausatzaileren bat duela uste da emaitzan. Madarikazioa alderantzikatu edo desagerrarazteari "kentzea" edo "haustea" deitzen zaio batzuetan, sorginkeria uxatu behar baita, eta askotan erritual edo otoitz landuak eskatzen ditu.

Madarikazioa:

Madarikazioa pertsona edo pertsona, leku edo objektu bati edo gehiagori zoritxar edo zorigaitz bat gertatuko edo lotzen zaion edozein desio da. Bereziki, "madarikazioa" naturaz gaindiko edo espirituala den botere batek eraginkor bihurtutako desio edo adierazpen horiei erreferentzia egin diezaieke, hala nola jainko batek edo jainkoek, izpiritu batek edo indar natural batek, edo, bestela, magiaren edo sorginkeriaren sorginkeria moduko bat; azken zentzu horretan, madarikazio bati hex edo jinx ere dei dakioke . Uste sistema askotan, madarikazioak berak eragin kausatzaileren bat duela uste da emaitzan. Madarikazioa alderantzikatu edo desagerrarazteari "kentzea" edo "haustea" deitzen zaio batzuetan, sorginkeria uxatu behar baita, eta askotan erritual edo otoitz landuak eskatzen ditu.

Algrange:

Algrange Frantziako ipar-ekialdeko Moselle departamenduan dagoen udalerria da. Elkarteko futbol talde bat dute, AS Algrange, eskualde mailako banaketan jokatzen, 2000-01eko Frantziako Coupeko 8. jardunaldira iritsi zena, penaltietan Levallois SCren aurka galduz.

Algrizea:

Algrizea 2006an Myrtaceae landareen familiako generoa da 2006an. Genero osoa endemikoa da Brasilgo ipar-ekialdeko Bahia estatuan.

Espezie
  1. Algrizea macrochlamys (DC.) Proença & NicLugh. 2006. - Bahia
  2. Algrizea minor Sobral, Faria & Proença. 2010. - Bahia
Fjölvar:

Fjölvar mitologia nordikoaren izaki bat da, ziurrenik jötunn bat, harekin Odinek Algrœn uhartean ("Berde guztiak") emakumeak borrokatzen eta seduzitzen ematen ditu.

Alusuisse:

Alusuisse Suitzako industria taldea izan zen, 1898an, Zurich-en (Suitza), Aluminum Industrie Aktien izenarekin sortua. Erakundea Schweizerische Aluminium AG izendatu zuten 1963tik, Alusuisse-Lonza Holding AG 1990etik, eta Algroup 1998tik.

Algrøyna:

Algrøyna edo Algrøy Vestland konderrian dagoen Norvegiako Øygarden udalerrian dagoen irla da. 4,9 kilometro koadroko uhartea Sotra uharte handiaren mendebaldean eta Lokøyna uharte txikiaren iparraldean dago. Sotra uhartearekin lotzen duten zubi batzuk daude, hau da, kontinentearekin lotuta dagoena. Uharteko punturik altuena Hillefjellet 78 metroko altuera duen mendia da. Uharteko ia biztanle guztiak iparraldeko kostaldean bizi dira, Algrøyna deitzen zaion herrixka batean.

Elizabeth Algrávez:

Elizabeth Algrávez Mexicalin jaio zen poeta, itzultzaile eta editorea mexikarra da.

Elizabeth Algrávez:

Elizabeth Algrávez Mexicalin jaio zen poeta, itzultzaile eta editorea mexikarra da.

Algrøyna:

Algrøyna edo Algrøy Vestland konderrian dagoen Norvegiako Øygarden udalerrian dagoen irla da. 4,9 kilometro koadroko uhartea Sotra uharte handiaren mendebaldean eta Lokøyna uharte txikiaren iparraldean dago. Sotra uhartearekin lotzen duten zubi batzuk daude, hau da, kontinentearekin lotuta dagoena. Uharteko punturik altuena Hillefjellet 78 metroko altuera duen mendia da. Uharteko ia biztanle guztiak iparraldeko kostaldean bizi dira, Algrøyna deitzen zaion herrixka batean.

Algrøyna:

Algrøyna edo Algrøy Vestland konderrian dagoen Norvegiako Øygarden udalerrian dagoen irla da. 4,9 kilometro koadroko uhartea Sotra uharte handiaren mendebaldean eta Lokøyna uharte txikiaren iparraldean dago. Sotra uhartearekin lotzen duten zubi batzuk daude, hau da, kontinentearekin lotuta dagoena. Uharteko punturik altuena Hillefjellet 78 metroko altuera duen mendia da. Uharteko ia biztanle guztiak iparraldeko kostaldean bizi dira, Algrøyna deitzen zaion herrixka batean.

Fjölvar:

Fjölvar mitologia nordikoaren izaki bat da, ziurrenik jötunn bat, harekin Odinek Algrœn uhartean ("Berde guztiak") emakumeak borrokatzen eta seduzitzen ematen ditu.

Algu Rai Shastri:

Algu Rai Shastri Indiako politikaria izan zen. Lok Sabha, Indiako Parlamentuko beheko ganberarako aukeratu zuten Indiako Kongresu Nazionaleko kide.

No comments:

Post a Comment

Ata language, Ata language (Negros), Ata language (Negros)

Ata hizkuntza: Ata hizkuntza , Pele-Ata izenaz ere ezaguna da bere bi dialektoen ondoren edo Wasi , Britainia Berriko uhartean (Papu...