Thursday, July 29, 2021

Aston Cross, Aston Bulls, Peter Piper (Royal Navy officer)

Aston Cross:

Aston Cross- ek honako hauek aipa ditzake:

  • Astoneko zati bat, Birmingham, West Midlands
  • Aston Cross, Ashchurch, Gloucestershire
Aston Bulls:

Aston Bulls Delaware konderriko (Pennsylvania) Aston udalerrian kokatutako errugbi ligako futbol talde bat zen. Taldeak Amerikako Errugbi Liga Nazionalean (AMNRL) jokatu zuen, Ameriketako Estatu Batuetako lehiarik zaharrena, 1998tik 2013ra arte. Glen Mills Bulls izenarekin ezagutzen ziren 2006ra arte.

Peter Piper (Royal Navyko ofiziala):

Aston Dalzell Piper kapitaina, Peter Piper izenarekin ezaguna, Bigarren Mundu Gerran Royal Naval Reserve Erreserbako ofiziala izan zen. Bi gertaerengatik nabarmendu zen: itsaspeko bat agindu zuen lehen erreserbista izan zen eta Bigarren Mundu Gerran Zerbitzu Bereizteko Gurutzea jaso zuen lehen ofizial erreserbista.

Distira-isuria:

Dirdira deskarga korronte elektrikoa gas bidez igarotzean sortutako plasma da. Presio baxuko gasa duen beirazko hodi batean bi elektrodoren arteko tentsioa aplikatuz sortu ohi da. Tentsioak tentsio deigarria deritzon balioa gainditzen duenean, gas ionizazioa beregain bihurtzen da, eta hodiak kolorezko argia pizten du. Kolorea erabilitako gasaren araberakoa da.

Donald McEachin:

Aston Donald McEachin politikari eta abokatu estatubatuarra da 2017ko Virginiako 4. kongresu barrutiko AEBetako ordezkari gisa. Bere barrutiak Richmond estatuko hiriburuan du egoitza; Richmond eta Hampton Roads arteko eremuaren zati handi bat hartzen du.

Aston Down:

Aston Down Gloucestershire-n dago, Ingalaterrako hego-mendebaldean, Minchinhamptonetik 2 + 12 milia (4 km) ekialdera, Stroud-etik 6 km (10 km) hego-ekialdera eta Cirencester-etik 7 km (11 km) mendebaldera. Hurbilen dagoen asentamendua Chalford herri handia da, 1 milia (1,6 km) ipar-mendebaldera.

Aston amaiera:

Aston End Ingalaterrako Hertfordshire hiriburua da. Aston parrokia zibilean dago. Taberna eta harategiak ditu, baita etxe batzuk ere.

Aston Arena:

Aston Arena Birminghameko (Ingalaterra) kiroldegiko eta ekitaldietako areto estalia zen.

A38 (M) autobidea:

A38 (M) , normalean Aston Expressway izenarekin ezagutzen dena, Ingalaterrako Birminghameko autobidea da. 2 milia (3,2 km) luze da eta 1972ko maiatzaren 24an ireki zen. A38 ibilbide askoz luzeagoa da, M6 autobidea Aston eta Birmingham erdialdearekin lotzen duena.

Aston Eyre:

Aston Eyre Shropshire-ko (Ingalaterra) herrixka eta parrokia zibila da, Bridgnorthetik lau bat kilometro mendebaldera. Eremu horrek berdegune ugari du. Herriaren erdigunea zeharkatzen duen bizkarrezurreko errepidea B4368 da.

Aston Eyre:

Aston Eyre Shropshire-ko (Ingalaterra) herrixka eta parrokia zibila da, Bridgnorthetik lau bat kilometro mendebaldera. Eremu horrek berdegune ugari du. Herriaren erdigunea zeharkatzen duen bizkarrezurreko errepidea B4368 da.

Aston Eyre aretoa:

Aston Eyre Hall Aston Eyre-ko Bridgnorth inguruan dagoen harrizko jauretxea da, Erresuma Batuko ingeleseko Shropshire konderrian. II Maila * ko zerrendatutako eraikina da.

Aston FC:

Aston Football Club Ingalaterran kokatutako futbol kluba da. Kluba gaur egun Birmingham eta District League Division One taldeko kideak dira.

Big City Irratia:

Big City Radio Astonen (Birmingham) duen irrati komunitario britainiarra da. Geltokia, Murfin Music International-ek zuzentzen eta zuzentzen duena, 89.1FM-k emititzen du Aston eta inguruko inguruetan, DABen eta linean geltokiaren webgunearen eta mugikorretarako aplikazioen bidez.

Aston Fields:

Aston Fields Erresuma Batuko Bromsgrove (Worcestershire) barrutiko herria da. Bromsgrove hegoaldean dago eta Bromsgrove tren geltokia dago. Bromsgrove trenbide-obren kokalekua zen, 1841ean sortua, Birmingham eta Gloucester Railway trenen mantentze-lanetarako instalazioa zena. Lanak 1964an itxi ziren.

Bromsgrove:

Bromsgrove Worcestershire-ko (Ingalaterra) herri bat da, Worcester- etik ipar-ekialdera eta 26 km inguru, Birmingham hiriaren erdialdetik 13 km-ra (21 km). 2001ean 29.237 biztanle zituen. Bromsgrove Bromsgrove auzo handiko herri nagusia da. Erdi Aroan merkatu-herri txikia zen; batez ere oihalak ekoizten hasierako garai modernoan zehar. XVIII eta XIX mendeetan iltzeak egiteko gune nagusia bihurtu zen.

Burbage Wood eta Aston izeiak:

Burbage Wood eta Aston Firs 51,1 hektareako interes zientifikoko gune biologikoa da Leicestershire.

Aston Flamville:

Aston Flamville Leicestershire hirian dagoen Ingalaterrako Blaby barrutiko herri eta parrokia zibila da. Hinckley inguruan dago, baina M69-ren beste (ekialdean) aldean. 150 biztanle ditu eta, ondorioz, parrokiako batzarra du parrokiako kontseilua baino. 2011ko erroldan populazioa 311 izatera iritsi zen.

Aston Flamville:

Aston Flamville Leicestershire hirian dagoen Ingalaterrako Blaby barrutiko herri eta parrokia zibila da. Hinckley inguruan dago, baina M69-ren beste (ekialdean) aldean. 150 biztanle ditu eta, ondorioz, parrokiako batzarra du parrokiako kontseilua baino. 2011ko erroldan populazioa 311 izatera iritsi zen.

Aston Flamville Manor:

Aston Flamville Manor Aston Flamville (Leicestershire) herriko etxea da. Etxearen aurrealdea XVIII. Mendean berreraiki zen, bost badia eta bi solairurekin.

Aston Fortuin:

Aston Brad Fortuin Hegoafrikako errugbi jokalari bat da, Estatu Batuetako Utah Warriors of Major League Rugby (MLR) taldeko jokalari bat da. Bere ohiko posizioa blokeoa da.

Aston Francis:

Aston Francis Megako saskibaloi jokalari estatubatuarra da Tbilisin (Georgia). Unibertsitateko saskibaloian jokatu zuen hiru denboralditan Wheaton College-n, eta bertan Bevo Francis saria irabazi zuen bere senior denboraldian NCAAko liderra 34,3 puntu batez bestekoa lortu ondoren. Frantziskok aurretik Tyler Junior College-n jokatu zuen.

Aston "Family Man" Barrett:

Aston Francis Barrett , maiz " Family Man " edo " Fams " deitzen zaio laburki, erretiratutako jamaikar musikari eta rastafariarra da.

Aston Greathead:

Aston Wyatt Greathead Zeelanda Berriko artista izan zen. Napierren jaio zen, William John Edwin Greathead eta Jane Greathead-en bost seme-alabetatik bigarrena, baina familia laster joan zen Timaru-ra. Aston Greathead Waimataitai Lehen Hezkuntzako ikastetxera joan zen, non bere testuliburuetako azal eta orrialdeetako marrazkiak ikastetxeko urteko liburuen salmentetan ikasleen bila joaten ziren. Ez zuen inoiz arte ikasgairik jaso, baina guztiz autodidakta zen, txikitatik bere talentu naturala garatuz. Hasierako arte lehiaketa batean, epaileek ez zuten sinesten aurkeztutako lana berea zenik, beraz, gela batean arkatza eta papera zituen giltzapetuta, epaileak txundituta utzi zituen lana sortzeko.

Aston Taldea:

Aston Taldea Derek S. Pugh-en gidaritzapean 1961 eta 1970 artean ikerketak egin zituen antolakuntza ikertzaile talde baten izendapena da. Izen ofiziala Birmingham College of Advanced Technology-ko Industria Administrazioaren Ikerketa Unitatea zen. Eta 2014an Taldearen diru-sarrerak% 9,8 gutxitu ziren, salmenten beherakadak izan ondoren ... (Erresuma Batua) Urteko Diru Sarrerak. 21,79 milioi dolar 2019rako. Birmingham College-k Aston Unibertsitatea izendatu zuen 1966an. Aston Taldeak aitzindari izan zen erakundeen analisi estatistikoaren eta haien funtzionamenduaren arloan. Ezaugarrien faktore bitarrean oinarritutako lehengo analisiaren aurka (hala nola, presentzia vs. absentzia) taldeak espektroa dimentsio jarraietara zabaldu zuen eta ikerketako gaiaren ikuspegi desberdinagoa lortu zuen.

Aston aretoa:

Aston Hall , Astonen, Ingalaterran, Ingalaterran kokatutako I. mailako jakobear etxea da, John Thorpe-k diseinatua eta 1618 eta 1635 urteen artean eraikia.

Aston Hall, Aston-on-Trent:

Aston Hall XVIII. Mendeko landa etxea da, gaur egun egoitza apartamentu bihurtuta dago, Aston-on-Trent-en, Derbyshire-n. II Maila * ko zerrendatutako eraikina da.

Aston Hall, Aston-on-Trent:

Aston Hall XVIII. Mendeko landa etxea da, gaur egun egoitza apartamentu bihurtuta dago, Aston-on-Trent-en, Derbyshire-n. II Maila * ko zerrendatutako eraikina da.

Aston Hall, Aston-on-Trent:

Aston Hall XVIII. Mendeko landa etxea da, gaur egun egoitza apartamentu bihurtuta dago, Aston-on-Trent-en, Derbyshire-n. II Maila * ko zerrendatutako eraikina da.

Aston Hall, Yorkshire:

Aston Hall Hego Yorkshire-ko Aston herrian dagoen ingeles landa etxea da. Gaur egun hotela da, eta II. Maila * duen eraikina.

Aston Hall (desanbiguazioa):

Aston Hall Astonen, Ingalaterran, dagoen jakobear eraikina da.

Aston Hall, Aston-on-Trent:

Aston Hall XVIII. Mendeko landa etxea da, gaur egun egoitza apartamentu bihurtuta dago, Aston-on-Trent-en, Derbyshire-n. II Maila * ko zerrendatutako eraikina da.

Aston Heath:

Aston Heath Ingalaterrako Derbyshire udalerri bat da. Sudbury-tik 1 milia ekialdera dago, A50 errepidetik gertu. Aston, 1 milia hego-mendebaldean, hartzen du izena. 2011ko erroldan hartutako biztanleriaren datuak Sudburyko (Derbyshire) parrokia zibilean daude.

Aston Hill Mountain Bike Area:

Aston Hill Bike Park Wendover Woods-en ondoan dago Chiltern Hills mendilerroan, Aston Clinton, Buckinghamshire gainean.

Aston Hill Mountain Bike Area:

Aston Hill Bike Park Wendover Woods-en ondoan dago Chiltern Hills mendilerroan, Aston Clinton, Buckinghamshire gainean.

Aston Rowant ebaketa:

Aston Rowant Cutting 3,5 hektareako (8,6 hektarea) Interes Zientifiko Bereziko Aztarnategi Geologikoa da, Aston Rowant-etik hegoaldera Oxfordshire-n. Geological Conservation Review gunea da.

Aston Hipodromoa:

Aston Hipodromoa , The Hipp izenarekin ere ezaguna, Ingalaterrako Birminghameko Aston eremuko antzoki ezaguna zen.

Aston etxea:

Aston House XVII. Mendeko bizileku nabarmena zen, Parke eliza parean kokatua zegoen Erresuma Batuko Aston, parrokiaren elizaren parean. Etxea 1961ean eraitsi zuen Stevenage New Town Development Corporation erakundeak hasierako egoitza nagusia izan ondoren. Gunea Yeomans Drive izendatu zuten, 1939an Arthur Yeomans azken jabearen oroimenez, Gerra Bulegoak errekisatu zuenean. Ondoko parkea Stevenage Golf eta Conference Center bihurtu zen 1980ko apirilean.

Aston Chichester:

Aston Ignatius Sebastian Joseph Chichester , SJ Salisburyko lehen artzapezpiku erromatar katolikoa izan zen.

Aston Ingham:

Aston Ingham Ingalaterrako Herefordshire hego-ekialdean dagoen herri bat da, Newentetik gertu eta Ross-on-Wye-tik ekialdera 11 kilometro inguru. 2011ko erroldan herriko biztanleak 398 ziren. San Joan Bataiatzaileari eskainitako eliza dago, 1987ko martxoaren 17az geroztik II.

Aston Ingham:

Aston Ingham Ingalaterrako Herefordshire hego-ekialdean dagoen herri bat da, Newentetik gertu eta Ross-on-Wye-tik ekialdera 11 kilometro inguru. 2011ko erroldan herriko biztanleak 398 ziren. San Joan Bataiatzaileari eskainitako eliza dago, 1987ko martxoaren 17az geroztik II.

Aston Inn:

Aston Inn , Ratner Egoitza izenarekin ere ezaguna, Indianapolis-en (Indiana) dagoen Marion konderrian kokatutako ostatu historikoa da. 1852an eraiki zen, eta bi solairuko, Greek Revival estiloko adreiluzko etxebizitza da, solairu bateko lehen osagarriarekin. Alboko isurialdeko teilatua du eta bi solairuko galeria du hegoaldeko altxamenduan. 1850. hamarkadan epe labur batez diligentzia geraleku gisa erabili zen etxea.

Archipelago International:

Archipelago International , lehen Aston International izenarekin ezagutzen zena, zerbitzu osoko hotelen kudeaketa katea da Asiako hego-ekialdean, eta batez ere Indonesiako handiena. Archipelago International 1997an sartu zen Hego-ekialdeko Asiako merkatuan eta 200 higiezin baino gehiagoko zorroa du azpian, hotelak, kondotelak, estazioak, apartamentu zerbitzuak eta boutique villa estazioak, horietatik 150 baino gehiago funtzionatzen dutenak eta 100 hotel gehiago garatzen ari direnak.

Aston Oxborough:

Aston Jay Oxborough futbolari profesional ingelesa da, Norwich City Premier League klubeko atezain gisa jokatzen duena. Aurretik Ingalaterraren ordezkaria izan da 16 eta 17 urtez azpikoetan.

Aston Junction:

Aston Junction Digbeth Branch Canal amaitzen den eta Birmingham eta Fazeley kanalarekin Aston (Birmingham, Ingalaterra) ingurutik elkartzen den kanalaren izena da.

Aston juxta Mondrum:

Aston juxta Mondrum Cheshire East-eko eta Ingalaterrako Cheshire konderriko zeremoniako aginte unitarioko herrixka eta parrokia zibila da. Nantwichetik lau milia inguru iparraldera dago. Parrokia zibilak Worleston herriaren zati bat ere badu.

Aston Kajara:

Aston Kajara Ugandako abokatu eta politikaria da. Ugandako Kabineteko Pribatizaziorako Estatuko Ogasun eta Finantza Ministroa da. Kargu horretarako izendatu zuten 2011ko maiatzaren 27an. 2015eko martxoaren 1eko kabinetearen berritze lanetan, bere kabineteko kargua mantendu zuen. Aurretik, 2009ko otsailaren 16tik 2015eko martxoaren 1a arte, Inbertsioetarako Estatuko Ogasun ministroa izan zen. Parlamentuko hautetsia (MP) ere hautatua da, Mwenge konderriko South Kyenjojo barrutiaren ordezkaria. Hauteskunde barruti hori ordezkatu du parlamentuan 2001etik 2006ra eta 2011tik orain arte.

Seaboard Futbol Liga:

Seaboard Football League Estatu Batuetako futbol liga txikia izan zen, 1971tik 1974ra arte funtzionatzen zuena. 1974ko denboraldian tolestu egin zen, Munduko Futbol Liga sortu zenaren ondorioz, eta horrek talentua kendu zion ligari.

Aston le Walls:

Aston le Walls Ingalaterrako Mendebaldeko Northamptonshire herriko eta parrokia zibila da, Oxfordshire-ko mugatik gertu. Herria Banbury-tik 9 milia (14,5 km) iparraldera dago Oxfordshire-n, eta 10 milia (16,1 km) Daventry-tik hegoaldera. Bizilagunak diren herriak Chipping Warden, Lower Boddington Upper Boddington eta Byfield dira. 2001eko erroldaren arabera, herriak 334 biztanle zituen 293 izatera, 2011ko erroldan.

Alice Diehl:

Alice Diehl musikari eta eleberrigile ingelesa zen. 1872an kontzertuko piano jotzaile izatetik idazle izatera aldatu zen - musika kritikak, 50 bat eleberri eta beste zenbait liburuz.

Villa parkea:

Villa Park Astonen, Ingalaterran, dagoen futbol zelaia da, 42.749 lagunentzako lekua duena. Premier League taldeko Aston Villa-ren etxea da 1897az geroztik. Lurrak Witton eta Aston tren geltokietatik kilometro bat baino gutxiagora daude eta Ingalaterrako hamasei nazioarteko ospatu ditu senior mailan, lehena 1899an eta azkena 2005ean. Villa Parkek FA Cupeko 55 finalaurreko antolatu ditu, beste edozein estadio baino gehiago.

Aston Magna:

Aston Magna Ingalaterrako Gloucestershire iparraldean dagoen Fosse Way parean dagoen herrixka da, Moreton-in-Marsh eta Shipston-on-Stour artean. Gloucester elizbarrutian dagoen Blockley parrokia zibileko eta Ingalaterrako Elizako Blockley parrokia osatzen du. Aston Magna eliza bera itxita dago eta gaur egun etxe pribatua osatzen du.

Aston Manor:

Aston Manor gaur egun Birmingham iparraldean dagoen Warwickshire-ko tokiko gobernu barrutia zen, XIX. Mendetik 1911. urtera arte, Birminghamera gehitu zenean.

Aston Manor, Kempton parkea:

Aston Manor Kempton parkeko bizileku auzoa da, Gauteng probintzian, Hegoafrikan.

Aston Manor (Erresuma Batuko Parlamentuko barrutia):

Aston Manor Erresuma Batuko Parlamentuko Komunen Ganberako barrutia zen. 1885etik 1918ra arte egon zen eta hauteskundeen lehen sistemaren bidez legebiltzarkide bat aukeratu zuen.

Aston Manor Academy:

Aston Manor Academy bigarren hezkuntzako bigarren hezkuntzako eta seigarren mailakoa da, Ingalaterrako Birminghameko Aston eremuan kokatua.

Aston Manor Sagardoa:

Aston Manor Cider Astron (Birmingham, Ingalaterra) dagoen garagardotegi eta egungo sagardogile eta ontziratze enpresa da. Garagardo garagardotegi gisa hasi ondoren, konpainiak sagardoa eta peria soilik ekoizten ditu. 2008an Erresuma Batuko hirugarren sagardo konpainia izan zen merkatu kuotaren arabera, eta munduko laugarrena. 2018ko abuztuan jakinarazi zen Aston Manor sagardoa Frantziako Agrial kooperatibak erosi zuela.

Aston Manor Sagardoa:

Aston Manor Cider Astron (Birmingham, Ingalaterra) dagoen garagardotegi eta egungo sagardogile eta ontziratze enpresa da. Garagardo garagardotegi gisa hasi ondoren, konpainiak sagardoa eta peria soilik ekoizten ditu. 2008an Erresuma Batuko hirugarren sagardo konpainia izan zen merkatu kuotaren arabera, eta munduko laugarrena. 2018ko abuztuan jakinarazi zen Aston Manor sagardoa Frantziako Agrial kooperatibak erosi zuela.

Aston Manor Errepideko Garraioaren Museoa:

Aston Manor Road Transport Museum , Aldridge Transport Museum izenaz ere ezagutzen dena, Ingalaterrako Aldridge hirian dagoen garraio museo independentea da. 2011ko abendura arte Museoak Birmingham Corporation Tramways Witton Tram Depot ohia okupatu zuen, Birminghameko Aston auzoan, erregistratutako erakunde ongile batek zuzendua.

Aston Manor Academy:

Aston Manor Academy bigarren hezkuntzako bigarren hezkuntzako eta seigarren mailakoa da, Ingalaterrako Birminghameko Aston eremuan kokatua.

Aston Manor Errepideko Garraioaren Museoa:

Aston Manor Road Transport Museum , Aldridge Transport Museum izenaz ere ezagutzen dena, Ingalaterrako Aldridge hirian dagoen garraio museo independentea da. 2011ko abendura arte Museoak Birmingham Corporation Tramways Witton Tram Depot ohia okupatu zuen, Birminghameko Aston auzoan, erregistratutako erakunde ongile batek zuzendua.

Aston Martin:

Aston Martin Lagonda luxuzko kirol autoen eta turismo handien fabrikatzaile britainiarra da. Bere aurrekaria 1913an sortu zuten Lionel Martinek eta Robert Bamfordek. David Brown-ek zuzendu zuen 1947an, 1950eko eta 1960ko hamarkadetan turismo handiko auto garestiekin lotu zen eta 1964ko Goldfinger filmean DB5 modeloa erabili ondoren James Bond fikziozko pertsonaiarekin lotu zen. Haien kirol autoak britainiar kulturaren ikono gisa hartzen dira. Aston Martinek Errege Agindua du 1982tik Galesko Printzeara autoz hornitzen duena, eta 53 auto saltzaile baino gehiago ditu 53 herrialdetan, mundu mailako automobil marka bihurtuz. Konpainia Londresko burtsan negoziatzen da eta FTSE 250 indizearen osagaia da. 2003an Queen's Award Enterprise saria jaso zuen nazioarteko merkataritzan egindako ekarpen bikainagatik. Konpainiak zazpi aldiz porrot egin du historian.

Aston Martin 1 Formulan:

Aston Martin Auto Formulari britainiarra da, Formulan hainbat modalitatetan parte hartu duena. Konpainiak 1 Formulan parte hartu zuen lehen aldiz 1959ko denboraldian. DBR4 xasis-a estreinatu zuten motor propioa erabiliz baina ez zuen punturik lortu. 1960ko denboraldian zehar errendimendu txarra izaten jarraitu zuten, berriro ere punturik lortu ezean. Ondorioz, Aston Martinek 1960. urtearen ondoren One Formula uztea erabaki zuen.

Aston Martin One-77:

Aston Martin One-77 bi ateko bi plazako kirol auto nagusia da, Aston Martin auto fabrikatzaile britainiarrak eraikia. Autoa 2008ko Parisko Motor Show-ean erakutsi zen lehenengo aldiz, nahiz eta ikuskizun osoan zehar "Savile Row neurrira egindako gona" batek estalita egon. Osorik agertu zen 2009ko Genevako Motor Show-ean eta 2011ko hasierako bidalketak.

Aston Martin 2 litroko kirolak:

Aston Martin 2 litroko kirolak Aston Martin-ek 1948tik 1950era saltzen zuen kirol-autoa izan zen. David Brown jabe berriaren konpainiaren lehen produktua izan zen eta atzera begirakoa DB1 izenarekin ezagutzen da. Autoa 1948ko Londresko Motor Show-n estreinatu zen eta Aston Martin Atom prototipoan oinarrituta zegoen. 15 besterik ez ziren saldu.

Aston Martin Valkyrie:

Aston Martin Valkyrie ekoizpen mugatuko kirol auto hibrido bat da, Aston Martin, Red Bull Racing Advanced Technologies eta beste hainbat fabrikatzaile britainiarrek elkarlanean eraikia.

Aston Martin Valhalla:

Aston Martin Valhalla Aston Martin fabrikatzaile britainiarrak Red Bull Racingekin batera garatutako motor erdiko kirol autoa da. Autoa Valkyrie pistako bideratutako kirol auto nagusiaren azpian egoteko pentsatuta dago eta eguneroko auto gisa erabilgarriagoa izateko asmoa du.

Aston Martin AMB 001:

Aston Martin AMB 001 Aston Martin fabrikatzaile britainiarrak 2020. urtean ekoizten duen kirol motozikleta da. Aston Martinen lehen motorra da.

Aston Martin AMR1:

Aston Martin AMR1 1989. urtean Aston Martin auto fabrikatzailearentzat garatutako C taldeko formula auto lasterketa zen. 1989ko Munduko Kirol Prototipo Txapelketan eta 1989an Le Mans-eko 24 orduetan parte hartu zuen.

Aston Martin AMR-One:

Aston Martin AMR-One Prodrive-ren Aston Martin Racing besoak eraikitako Le Mans Prototype kirol auto bat zen. Autoa Aston Martin DBR1-2ren oinordekoa zen.

Aston Martin AMR1:

Aston Martin AMR1 1989. urtean Aston Martin auto fabrikatzailearentzat garatutako C taldeko formula auto lasterketa zen. 1989ko Munduko Kirol Prototipo Txapelketan eta 1989an Le Mans-eko 24 orduetan parte hartu zuen.

Aston Martin AMR1:

Aston Martin AMR1 1989. urtean Aston Martin auto fabrikatzailearentzat garatutako C taldeko formula auto lasterketa zen. 1989ko Munduko Kirol Prototipo Txapelketan eta 1989an Le Mans-eko 24 orduetan parte hartu zuen.

Aston Martin AMR21:

Aston Martin AMR21 Aston Martin Formula One taldeak diseinatu eta garatu duen Formula 1eko lasterketa auto bat da, 2021eko Formula 1eko Munduko Txapelketan lehiatzeko. Hau da itzuliko Aston Martin taldeak sartu duen lehen autoa. Autoa Sebastian Vettel eta Lance Stroll ari dira gidatzen. Vettelek, Toro Rosson egon zenetik bere autoak izendatzeko ohitura hartu du, "Honey Ryder" izena jarri dio bere autoari Ursula Andress-en pertsonaia aipatuz 1962ko James Bond filmean Dr. No.

Aston Martin AMR1:

Aston Martin AMR1 1989. urtean Aston Martin auto fabrikatzailearentzat garatutako C taldeko formula auto lasterketa zen. 1989ko Munduko Kirol Prototipo Txapelketan eta 1989an Le Mans-eko 24 orduetan parte hartu zuen.

Aston Martin Asia Cup:

Aston Martin Asia Cup (AMAC) Aston Martin-ek egiten duen munduko lehen serie da. Gidari guztiak AMAC titulua lortzeko lehiatuko dira Aston Martin V8 Vantage N24 lasterketa auto berdinetan.

Aston Martin Atom:

Aston Martin Atom Aston Martinek (AM) eraikitako automobil prototipoa da. Autoaren eraikuntza 1939an hasi zen eta 1940an amaitu zen. Atom da inoiz eraikitako kontzeptu guztiz funtzionaleko lehen autoetako bat. Aston Martinek hainbat teknologia berri aztertu zituen Atom-ekin, eta haren xasisaren diseinua 1950eko hamarkadaren amaieran AMren gerraosteko modeloek erabilitako plataformaren oinarria izan zen.

Aston Martin Bulldog:

Aston Martin Bulldog , William Towns-en estiloa, Aston Martin-ek 1979an ekoiztutako kontzeptu bakarreko ibilgailu britainiarra da. Proiektuaren kodearen izena DP K901 zen. Hasieran, 15-25 auto ekoiztea aurreikusten zen, baina proiektua garestiegia zela eta bakarra eraiki zen.

Aston Martin CC100:

Aston Martin CC100 Speedster Aston Martin auto konpainia britainiarrak bere 100. urteurrena ospatzeko sortutako autokarabana da, 2013ko maiatzean ADAC Zurich-eko 24 orduetako Nürburgring lasterketan iragarri zuena. Bi bakarrik ekoiztu ziren eta biak bezero oso fidelei saldu zitzaizkien. Jabeetako batek bere bilduma pribatuan gordetzeko asmoa du, eta bigarren autoaren jabeak, berriz, arauzko onespena lortzeko asmoa du, bide publikoan gidatu ahal izateko.

Aston Martin 1 Formulan:

Aston Martin Auto Formulari britainiarra da, Formulan hainbat modalitatetan parte hartu duena. Konpainiak 1 Formulan parte hartu zuen lehen aldiz 1959ko denboraldian. DBR4 xasis-a estreinatu zuten motor propioa erabiliz baina ez zuen punturik lortu. 1960ko denboraldian zehar errendimendu txarra izaten jarraitu zuten, berriro ere punturik lortu ezean. Ondorioz, Aston Martinek 1960. urtearen ondoren One Formula uztea erabaki zuen.

Aston Martin 1 Formulan:

Aston Martin Auto Formulari britainiarra da, Formulan hainbat modalitatetan parte hartu duena. Konpainiak 1 Formulan parte hartu zuen lehen aldiz 1959ko denboraldian. DBR4 xasis-a estreinatu zuten motor propioa erabiliz baina ez zuen punturik lortu. 1960ko denboraldian zehar errendimendu txarra izaten jarraitu zuten, berriro ere punturik lortu ezean. Ondorioz, Aston Martinek 1960. urtearen ondoren One Formula uztea erabaki zuen.

Toyota iQ:

Toyota iQ aurrealdeko zeharkako motor trinkoa da, aurreko gurpileko trakzioa, Toyota fabrikatzen duena eta Japoniarako belaunaldi bakarrean merkaturatua (2008-2016); Europa (2008-2015); eta Ipar Amerika (2012-2015), non Scion iQ izenarekin merkaturatu zen. Europan birgaitutako aldaera bat Aston Martin Cygnet (2009–2013) izenarekin merkaturatu zen.

Aston Martin DB11:

Aston Martin DB11 Aston Martin luxuzko autoen fabrikatzaile britainiarrak 2016tik ekoizten duen tourer handia da. 2016ko martxoan Genevako Motor Show-n debutatu zuen DB9ren ordezko gisa. Aston Martinen "bigarren mendea" planean abian jarritako lehen eredua da eta konpainiak Daimler AG-rekin lotu zuenetik martxan jarri zen lehen autoa da.

Aston Martin 2 litroko kirolak:

Aston Martin 2 litroko kirolak Aston Martin-ek 1948tik 1950era saltzen zuen kirol-autoa izan zen. David Brown jabe berriaren konpainiaren lehen produktua izan zen eta atzera begirakoa DB1 izenarekin ezagutzen da. Autoa 1948ko Londresko Motor Show-n estreinatu zen eta Aston Martin Atom prototipoan oinarrituta zegoen. 15 besterik ez ziren saldu.

Aston Martin DB10:

The Aston Martin DB10 neurrira egindako aiton tourer bat bereziki James Bond film Spectre garatu du British luxuzko auto fabrikatzailea Aston Martin da.

Aston Martin DB11:

Aston Martin DB11 Aston Martin luxuzko autoen fabrikatzaile britainiarrak 2016tik ekoizten duen tourer handia da. 2016ko martxoan Genevako Motor Show-n debutatu zuen DB9ren ordezko gisa. Aston Martinen "bigarren mendea" planean abian jarritako lehen eredua da eta konpainiak Daimler AG-rekin lotu zuenetik martxan jarri zen lehen autoa da.

Aston Martin:

Aston Martin Lagonda luxuzko kirol autoen eta turismo handien fabrikatzaile britainiarra da. Bere aurrekaria 1913an sortu zuten Lionel Martinek eta Robert Bamfordek. David Brown-ek zuzendu zuen 1947an, 1950eko eta 1960ko hamarkadetan turismo handiko auto garestiekin lotu zen eta 1964ko Goldfinger filmean DB5 modeloa erabili ondoren James Bond fikziozko pertsonaiarekin lotu zen. Haien kirol autoak britainiar kulturaren ikono gisa hartzen dira. Aston Martinek Errege Agindua du 1982tik Galesko Printzeara autoz hornitzen duena, eta 53 auto saltzaile baino gehiago ditu 53 herrialdetan, mundu mailako automobil marka bihurtuz. Konpainia Londresko burtsan negoziatzen da eta FTSE 250 indizearen osagaia da. 2003an Queen's Award Enterprise saria jaso zuen nazioarteko merkataritzan egindako ekarpen bikainagatik. Konpainiak zazpi aldiz porrot egin du historian.

Aston Martin:

Aston Martin Lagonda luxuzko kirol autoen eta turismo handien fabrikatzaile britainiarra da. Bere aurrekaria 1913an sortu zuten Lionel Martinek eta Robert Bamfordek. David Brown-ek zuzendu zuen 1947an, 1950eko eta 1960ko hamarkadetan turismo handiko auto garestiekin lotu zen eta 1964ko Goldfinger filmean DB5 modeloa erabili ondoren James Bond fikziozko pertsonaiarekin lotu zen. Haien kirol autoak britainiar kulturaren ikono gisa hartzen dira. Aston Martinek Errege Agindua du 1982tik Galesko Printzeara autoz hornitzen duena, eta 53 auto saltzaile baino gehiago ditu 53 herrialdetan, mundu mailako automobil marka bihurtuz. Konpainia Londresko burtsan negoziatzen da eta FTSE 250 indizearen osagaia da. 2003an Queen's Award Enterprise saria jaso zuen nazioarteko merkataritzan egindako ekarpen bikainagatik. Konpainiak zazpi aldiz porrot egin du historian.

Aston Martin DB2:

Aston Martin DB2 Aston Martin- ek 1950eko maiatzetik 1953ko apirilera arte saldu zuen kirol-autoa da. 2 litroko Kirol modeloaren oinordekoa, konparatiboki aurreratua zen, gaineko kamera bikoitzeko 2,6 L-6 zuzeneko motorra zuen. aurreko pushrod zuzen-4. Aston Martin-ek kirol saloi deitu zuen 2 ateko eta 2 plazako kupeo itxi gisa eskuragarri zegoen, eta geroago drophead kupea ere bai, modeloaren salmenta guztien laurden bat suposatzen zuena. Itxitako bertsioak arrakasta izan zuen lasterketetan.

Aston Martin DB3:

The Aston Martin DB3 eta geroago DB3S kirol 1950eko hamarkadan eraiki autoak lasterketa izan ziren. DB2 zati batzuk erabiltzen zituzten arren, nahiko desberdinak ziren, bereziki lasterketetarako diseinatuta zeuden. Jatorrizko aldaketak Auto Union auto-ingeniari ohiak, Eberan von Eberhorstek, egin zituen, nahiz eta beste batzuek DB3S geroagoko lanak kudeatu.

Aston Martin DB3S:

Aston Martin DB3S Aston Martinek eraiki zuen kirol lasterketako autoa da. Eberan Eberhorst-ek diseinatutako Aston Martin DB3 astun eta lehiakorraren porrotaren ondoren; William Watson-ek, Eberhorst-en laguntzaile gisa lan egin zuenak, diseinu alternatiboa aurkeztu zion John Wyer-i, Aston Martin-eko lehiaketetako zuzendariari, laguntza behar baitzuen Eberhorst-ek ondo jokatzearen aurka egin zezakeelako. Guztira 31 auto egin dira, 11 laneko auto eta 20 auto saldu dira bezeroaren erabilerarako.

Aston Martin DB4:

DB4 Aston Martin-ek 1958tik 1963ra arte ekoiztu zuen bira handia da.

Aston Martin DB4 GT Jet:

Autoa 1961eko Genevako Motor Show-n agertu zen Gruppo Bertone-k eta orduan 22 urte besterik ez zituen Giorgetto Giugiaro-k diseinatu zuen. Aston Martin DB4 GT-n oinarrituta zegoen eta hasieran berde argiarekin amaitzen zen eta barrualdea grisa zuen.

Aston Martin DB4 GT Zagato:

Aston Martin DB4 GT Zagato Zagato-k diseinatutako eta 1960 eta 1963. urteen artean sortutako turismo-autoa da. 1960ko urrian aurkeztu zen Londresko Motor Show-ean. Ercole Spada. Hasieran, fabrikak 25 auto ekoiztea aurreikusten zuen, baina eskaria ez zen espero bezain indartsua izan eta ekoizpena 20ra murriztu zen.

Aston Martin DB5:

Aston Martin DB5 luxuzko tourer britainiar handia da (GT). Aston Martin-ek egin zuen eta Carrozzeria Touring Superleggera Italiako karrozagileak diseinatu zuen. 1963an kaleratu zen eta DB4ren azken seriearen bilakaera izan zen.

Aston Martin DB6:

Aston Martin DB6 Aston Martin auto fabrikatzaile britainiarrak egindako tourer handia da eta 1965eko irailetik 1971ko urtarrilera arte ekoiztu zen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB7:

Aston Martin DB7 tourista bikaina da, Aston Martin luxuzko automobilen fabrikatzaile britainiarrak 1994ko irailetik 2004ko abendura arte ekoitzia. Autoa coupé edo bihurgarri gisa eskuragarri zegoen. Prototipoa 1992ko azaroan zegoen eta Genevako Motor Show-n estreinatu zen 1993ko martxoan; autoa Ian Callumek eta Keith Helfetek diseinatu zuten. DB7 sei zilindroak urte batzuk lehenago aurkeztutako V8 Virage eskuz eraikitako "sarrera-maila" eredu gisa kokatu zen. Modelo hau inoiz egin den Aston Martin automobilik handiena izan zen, 2004an DB9-k ordezkatu baino 7.000 baino gehiago eraiki baitzituen.

Aston Martin DB9:

Aston Martin DB9 2003ko Frankfurteko Auto Erakustaldian Aston Martin-ek lehen aldiz erakutsi zuen tourista britainiar handia da. Kupean eta bihurgarriak bihurtzeko modukoak, azken hau Volante izenarekin ezagutzen dena, DB9 DB7ren oinordekoa izan zen. Aston Martin-en Gaydon instalazioetan eraikitako lehen modeloa izan zen.

Aston Martin DB9:

Aston Martin DB9 2003ko Frankfurteko Auto Erakustaldian Aston Martin-ek lehen aldiz erakutsi zuen tourista britainiar handia da. Kupean eta bihurgarriak bihurtzeko modukoak, azken hau Volante izenarekin ezagutzen dena, DB9 DB7ren oinordekoa izan zen. Aston Martin-en Gaydon instalazioetan eraikitako lehen modeloa izan zen.

Aston Martin DB9:

Aston Martin DB9 2003ko Frankfurteko Auto Erakustaldian Aston Martin-ek lehen aldiz erakutsi zuen tourista britainiar handia da. Kupean eta bihurgarriak bihurtzeko modukoak, azken hau Volante izenarekin ezagutzen dena, DB9 DB7ren oinordekoa izan zen. Aston Martin-en Gaydon instalazioetan eraikitako lehen modeloa izan zen.

Aston Martin DBR1:

Aston Martin DBR1 Aston Martinek 1956an eraikitako kirol lasterketako autoa izan zen, garai hartan Munduko Sportscar Txapelketarako eta ez txapelketako kirol lasterketetarako pentsatua. Ospetsuena da 1959ko 24 orduko Le Mans-eko garaile, Aston Martin-ek iraupen klasikoan lortutako garaipen bakarra. 1950eko hamarkadako hiru autoetako bat da, bai Munduko Kirol Autoen Txapelketa bai Le Mans 24 Orduak irabazi zituen urte berean. Gainera, Munduko Kirol Autoen Txapelketako sei garaipenak errekorra izan zen 1950eko hamarkadan, eta errekorra izan zen txapelketan, Ferrari 250TR gainditu arte. 1959an jarraian izandako hiru garaipenek Nürburgring-en, Le Mans-en eta Tourist Trophy-k Ferrari 250TR-k lortutako errekorra berdindu zuten 1958ko denboraldiaren hasieran hiru garaipen jarraian lortuta.

Lola-Aston Martin B09 / 60:

Lola-Aston Martin B09 / 60 , Aston Martin DBR1-2 izenarekin ere ezaguna, Le Mans Prototype kirol auto bat da, Lola Cars International-ek eraikia eta Prodrive-rekin batera garatua Aston Martin Racing-ek erabiltzeko. 1989an AMR1etik Aston Martin izena daraman lehen prototipoa da. Aston Martin autoaren barneko izena, DBR1-2, 1959an sei lasterketa irabazi zituen DBR1 xasis espezifikoari egiten dio erreferentzia, Munduko Sportscar Txapelketa lortzeko moduan. baita urte horretako Le Mans-eko 24 Orduak ere.

Aston Martin DBR2:

Aston Martin DBR2 1957an Aston Martin DBR1- en anai-arreba gisa eraikitako kirol lasterketako autoa zen, baina motor edukiera talde handiago batean lehiatzen zen.

Aston Martin DBR3:

Aston Martin DBR3 1958an DBR1aren ordezko alternatiba gisa eraikitako kirol lasterketako autoa zen, beste motor bat eta aurreko muturreko konfigurazioa erabiliz. Autoa oso iraupen laburra izan zuen eta azkenean DBR1 bihurtu zen.

Aston Martin DBR4:

The Aston Martin DBR4 / 250, normalean DBR4 besterik bezala, Formula One lasterketa auto bat, Ted kirol auto fabrikatzailea Aston Martin for Cutting diseinatutakoa aipatzen. 1950eko hamarkadaren erdialdetik bukaeran kirol autoen lasterketetan arrakasta nabarmena izan ondoren - 24 orduko Le Mans-eko iraupen lasterketa eta 1959an Munduko Sportscar Txapelketako titulua irabazi zutenean - DBR4-k arrakasta hori errepikapen irekiko maila gorenean errepikatzeko asmoa zuen. -gurpilen lasterketa.

No comments:

Post a Comment

Ata language, Ata language (Negros), Ata language (Negros)

Ata hizkuntza: Ata hizkuntza , Pele-Ata izenaz ere ezaguna da bere bi dialektoen ondoren edo Wasi , Britainia Berriko uhartean (Papu...